fbpx

Webinar

Komunikacja lidera: jak mówić, by inni Cię usłyszeli

Komunikacja z innymi to niby nic trudnego, a jednak badania pokazują, że jest to jedno z większych wyzwań liderskich dzisiaj. Czy zawsze przebiega ona zgodnie z Twoimi oczekiwaniami? Czy w rozmowach z pracownikami napotykasz problemy trudne do ominięcia? Czy zależy Ci na zbudowaniu zgranego i efektywnie działającego zespołu, a jednocześnie masz poczucie, że cierpi na tym Twoja reputacja?

Jeśli chcesz znaleźć skuteczne rozwiązania tych problemów, czerpać autentyczną przyjemność z bycia szefem, a jednocześnie mieć szacunek i uznanie wśród pracowników, obejrzyj nagranie z webinaru “Komunikacja lidera: jak mówić, by inni Cię słyszeli”.

Co zyskasz?

  • dowiesz się, jak radzić sobie z dzielącymi Cię z pracownikami różnicami, m.in. pokoleniowymi;
  • poznasz kanały komunikacji i narzędzia cyfrowe, którymi najszybciej i najłatwiej trafisz do ludzi;
  • dostaniesz wskazówki, jak budować relacje partnerskie bez konieczności zaprzyjaźniania się;
  • nauczysz się dostosowywać komunikaty do różnych grup – w górę i w dół;
  • otrzymasz listę wskaźników sukcesu komunikacji liderskiej;
  • zrozumiesz, dlaczego powinieneś zadbać o swoją reputację nie tylko w realu, ale również w mediach społecznościowych.

Aleksandra Ślifirska

Konsultantka biznesowa, mentorka i trenerka specjalizująca się w budowaniu marki osobistej, która pokaże, że komunikacja z każdym może być łatwa i przyjemna, o ile przestrzega się kilku ważnych zasad.

Zadbaj o to, by lepiej się porozumiewać ze swoim zespołem. Obejrzyj webinar i postaw na swoją reputację! 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną, na podany przeze mnie adres e-mail, informacji handlowych w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.) dotyczących oferty i usług Kobold Public Relations Sp. z o. o.
Wyrażam zgodę na na przekazywanie treści dotyczących oferty i usług Kobold Public Relations Sp. z o. o. na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.)