Webinar
Czy lepiej jest być lubianym, czy skutecznym menedżerem?
Jaki masz styl zarządzania - angażujący czy forsujący? Ważniejsza jest dla Ciebie atmosfera w zespole czy osiąganie wyników? To pytania, na które większość menedżerów nie umie jednoznacznie odpowiedzieć. Bycie skutecznym liderem polega bowiem właśnie na umiejętnym połączeniu obu tych podejść. Bez wyników - Twój zespół nie będzie miał racji bytu, a Ty stracisz stanowisko. Bez pozytywnych relacji i sprawnej komunikacji - spotkasz się z niechęcią, brakiem zaangażowania i szacunku do swojej osoby.
Wejdź na wyższy poziom zarządzania i zdobądź kompetencje niezbędne w dzisiejszych, niepewnych czasach. Zobacz, jak możesz efektywnie się komunikować, będąc jednocześnie sprawczym i wrażliwym, strategicznym i relacyjnym.
Jeśli:
- zmagasz się z „samotnością szefa”,
- empatia jest dominującą cechą w Twoim zarządzaniu,
- chcąc uniknąć konfliktowych sytuacji, wolisz wszystko załatwiać na miękko,
- Twoi pracownicy nie działają zgodnie ze wskazówkami, jakie im dajesz, a Ty czujesz narastającą frustrację.
Obejrzyj webinarium Czy lepiej jest być lubianym, czy skutecznym menedżerem? i skorzystaj z praktycznych wskazówek, dzięki którym wyjdziesz z impasu!
Czego się dowiesz?
- Jaką rolę pełni menedżer w zespole, szczególnie w niepewnych czasach
- W jakim zakresie ma on wpływ na skuteczność swojego zespołu,
- Dlaczego wzajemny szacunek jest tak ważny,
- Na co należy położyć nacisk w komunikacji z pracownikami na odległość
- Jak komunikować zmiany w firmie oraz zadbać o efektywny przepływ informacji
- W jaki sposób przekazywać trudne informacje zwrotne, aby rozwijać pracowników
- Dlaczego empatia może zrujnować relacje z pracownikami
- Na czym polega dobrostan relacji z zespołem i jak zbudować go w 3 krokach.
Poznaj prowadzących, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem
Aleksandra Ślifirska
Konsultantka biznesowa, mentorka i trenerka specjalizująca się w komunikacji przywódczej, reputacji osobistej i efektywnej komunikacji w organizacji.
Jakub Marcjasz
Konsultant biznesowy, certyfikowany trener, ekspert komunikacji angażującej. Pokazuje, jak lepiej porozumiewać się w wewnątrz zespołów oraz w relacji z partnerami i klientami.