Webinar
Komunikacja lidera: jak mówić, by inni Cię usłyszeli
Komunikacja z innymi to niby nic trudnego, a jednak badania pokazują, że jest to jedno z większych wyzwań liderskich dzisiaj. Czy zawsze przebiega ona zgodnie z Twoimi oczekiwaniami? Czy w rozmowach z pracownikami napotykasz problemy trudne do ominięcia? Czy zależy Ci na zbudowaniu zgranego i efektywnie działającego zespołu, a jednocześnie masz poczucie, że cierpi na tym Twoja reputacja?
Jeśli chcesz znaleźć skuteczne rozwiązania tych problemów, czerpać autentyczną przyjemność z bycia szefem, a jednocześnie mieć szacunek i uznanie wśród pracowników, obejrzyj nagranie z webinaru “Komunikacja lidera: jak mówić, by inni Cię słyszeli”.
Co zyskasz?
- dowiesz się, jak radzić sobie z dzielącymi Cię z pracownikami różnicami, m.in. pokoleniowymi;
- poznasz kanały komunikacji i narzędzia cyfrowe, którymi najszybciej i najłatwiej trafisz do ludzi;
- dostaniesz wskazówki, jak budować relacje partnerskie bez konieczności zaprzyjaźniania się;
- nauczysz się dostosowywać komunikaty do różnych grup – w górę i w dół;
- otrzymasz listę wskaźników sukcesu komunikacji liderskiej;
- zrozumiesz, dlaczego powinieneś zadbać o swoją reputację nie tylko w realu, ale również w mediach społecznościowych.

Aleksandra Ślifirska
Konsultantka biznesowa, mentorka i trenerka specjalizująca się w budowaniu marki osobistej, która pokaże, że komunikacja z każdym może być łatwa i przyjemna, o ile przestrzega się kilku ważnych zasad.
Zadbaj o to, by lepiej się porozumiewać ze swoim zespołem. Obejrzyj webinar i postaw na swoją reputację!
