fbpx

Szkolenie Personal Branding

Budowanie marki osobistej liderów:

Zarządzanie własną reputacją i wspieranie wizerunku organizacji

Markę osobistą ma każdy, pytanie – czy tworzoną w świadomy sposób i odpowiednio zakomunikowaną.

Jeśli jako lider, chcesz odnosić sukcesy, musisz umiejętnie zarządzać opinią o sobie: na co dzień w pracy, życiu publicznym i mediach.

Jaką masz reputację? Czy ludzie Ci ufają? Aby wprowadzić zmiany w postrzeganiu własnej osoby, wspólnie znajdziemy odpowiedzi na te pytania.

SZKOLENIE PERSONAL BRANDING


Na żywo: 6 godzin

Miejsce: online lub stacjonarnie

Prowadzący: Aleksandra Ślifirska

Szkolenie powstało z myślą o:

  • osobach, które muszą wprowadzić zmianę strategiczną w organizacji, zakomunikować nowy cel i zmotywować pracowników do osiągania ambitnych celów
  • liderach i przedstawicielach wyższej kadry zarządzającej, którzy dopiero objęli nowe stanowisko i chcą zbudować reputację wspierającą osiąganie celów
  • osobach, które szukają sposobów na podniesienie motywacji zespołów niezbędnej do wprowadzania głębokich zmian w organizacji
  • osobach, które chcą skutecznie komunikować się z przedstawicielami młodszego pokolenia i jednocześnie zyskać ich uznanie

Czego nauczą się uczestnicy szkolenia: 

  • Budowania swojego autorytetu i wykorzystywania go jako narzędzia do angażowania zespołów
  • Świadomego wykorzystywania swoich mocnych stron oraz talentów w budowaniu relacji z pracownikami, inwestorami oraz kluczowymi klientami
  • Komunikowania zmian i procesów związanych ze zmianą strategii
  • Wykorzystywania narzędzi online do budowania reputacji skutecznego i silnego lidera
  • Rozumienia potrzeb młodszych pokoleń i uwzględniania ich w swojej komunikacji

W programie szkolenia: 

  • Czym jest reputacja i dlaczego jest kluczowym zasobem pracy skutecznego lidera
  • Lider w czasach pracy zdalnej: główne wyzwania przy budowaniu autorytetu i wywieraniu wpływu 
  • Model Kevina Murray’a: budowanie reputacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji – integracja
  • Marka osobista krok po kroku – jak ją zbudować i dbać o jej rozwój
  • Komunikacja kultury organizacyjnej – jak sprawić, aby wartości organizacji nie były tylko sloganami marketingowymi 
  • Jak budować reputację, by angażować zespół (ćwiczenia w grupach i praca polskich case studies)
  • Integracja misji organizacji z misją osobistą jako element budowania marki własnej i stylu komunikacji
  • Trzy obszary wpływu marki osobistej lidera na skuteczność realizacji celów w firmie 
  • Budowanie autorytetu wśród młodszych pokoleń
  • Komunikowanie ekspertyzy i stylów zarządzania dopasowanych do aktualnych wymagań rynkowych 
  • Komunikacja w procesach rekrutacyjnych: skuteczne metody przyciągania talentów do organizacji

Poznaj prowadzącą, która podzieli się swoją wiedzą i  doświadczeniem

Aleksandra Ślifirska

Konsultantka biznesowa, mentorka i trenerka specjalizująca się w budowaniu marki osobistej, która pokaże, że komunikacja z każdym może być łatwa i przyjemna, o ile przestrzega się kilku ważnych zasad.

Bonusowe materiały poszkoleniowe:

  • Wideo podsumowujące wiedzę zdobytą podczas sesji szkoleniowej: key takeaways w formie krótkich treści
  • Wywiady i poradniki z książek konsultanta (PDF)
  • Artykuły z case studies
  • Gotowe do wdrożenia schematy: plan komunikacji lidera,…..