Szkolenie Personal Branding
Budowanie marki osobistej liderów:
Zarządzanie własną reputacją i wspieranie wizerunku organizacji
Markę osobistą ma każdy, pytanie – czy tworzoną w świadomy sposób i odpowiednio zakomunikowaną.
Jeśli jako lider, chcesz odnosić sukcesy, musisz umiejętnie zarządzać opinią o sobie: na co dzień w pracy, życiu publicznym i mediach.
Jaką masz reputację? Czy ludzie Ci ufają? Aby wprowadzić zmiany w postrzeganiu własnej osoby, wspólnie znajdziemy odpowiedzi na te pytania.
SZKOLENIE PERSONAL BRANDING
Na żywo: 6 godzin
Miejsce: online lub stacjonarnie
Prowadzący: Aleksandra Ślifirska
Szkolenie powstało z myślą o:
- osobach, które muszą wprowadzić zmianę strategiczną w organizacji, zakomunikować nowy cel i zmotywować pracowników do osiągania ambitnych celów
- liderach i przedstawicielach wyższej kadry zarządzającej, którzy dopiero objęli nowe stanowisko i chcą zbudować reputację wspierającą osiąganie celów
- osobach, które szukają sposobów na podniesienie motywacji zespołów niezbędnej do wprowadzania głębokich zmian w organizacji
- osobach, które chcą skutecznie komunikować się z przedstawicielami młodszego pokolenia i jednocześnie zyskać ich uznanie
Czego nauczą się uczestnicy szkolenia:
- Budowania swojego autorytetu i wykorzystywania go jako narzędzia do angażowania zespołów
- Świadomego wykorzystywania swoich mocnych stron oraz talentów w budowaniu relacji z pracownikami, inwestorami oraz kluczowymi klientami
- Komunikowania zmian i procesów związanych ze zmianą strategii
- Wykorzystywania narzędzi online do budowania reputacji skutecznego i silnego lidera
- Rozumienia potrzeb młodszych pokoleń i uwzględniania ich w swojej komunikacji
W programie szkolenia:
- Czym jest reputacja i dlaczego jest kluczowym zasobem pracy skutecznego lidera
- Lider w czasach pracy zdalnej: główne wyzwania przy budowaniu autorytetu i wywieraniu wpływu
- Model Kevina Murray’a: budowanie reputacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji – integracja
- Marka osobista krok po kroku – jak ją zbudować i dbać o jej rozwój
- Komunikacja kultury organizacyjnej – jak sprawić, aby wartości organizacji nie były tylko sloganami marketingowymi
- Jak budować reputację, by angażować zespół (ćwiczenia w grupach i praca polskich case studies)
- Integracja misji organizacji z misją osobistą jako element budowania marki własnej i stylu komunikacji
- Trzy obszary wpływu marki osobistej lidera na skuteczność realizacji celów w firmie
- Budowanie autorytetu wśród młodszych pokoleń
- Komunikowanie ekspertyzy i stylów zarządzania dopasowanych do aktualnych wymagań rynkowych
- Komunikacja w procesach rekrutacyjnych: skuteczne metody przyciągania talentów do organizacji
Poznaj prowadzącą, która podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem
Aleksandra Ślifirska
Konsultantka biznesowa, mentorka i trenerka specjalizująca się w budowaniu marki osobistej, która pokaże, że komunikacja z każdym może być łatwa i przyjemna, o ile przestrzega się kilku ważnych zasad.
Bonusowe materiały poszkoleniowe:
- Wideo podsumowujące wiedzę zdobytą podczas sesji szkoleniowej: key takeaways w formie krótkich treści
- Wywiady i poradniki z książek konsultanta (PDF)
- Artykuły z case studies
- Gotowe do wdrożenia schematy: plan komunikacji lidera,…..