Czytelnia

Rzecz o reputacji. W poszukiwaniu własnego stylu komunikacji w biznesie

„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” to kontynuacja bestsellerowej pozycji PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”. Autorką obu publikacji jest Aleksandra Ślifirska, prezeska KOBOLD. Jaką wartość „Rekiny…” mogą mieć dla każdego lidera biznesu? 

Te książki są jak awers i rewers monety – mówi Aleksandra Ślifirska. 

O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To, jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Piotr Voelkel, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – wszyscy oni zgodzili się podzielić z Czytelnikami swoją biznesową historią z budowaniem reputacji.

 

– Marka osobista wynika z wiedzy, doświadczenia, świadomości tego kim się jest i umiejętności opowiedzenia o tym. W marce osobistej – powtarzam to nieustannie – nie chodzi o to, aby być rozpoznawalnym. Marka osobista to przede wszystkim wartość relacji międzyludzkich. Co ludzie mówią o Tobie? Czy świadomie tworzysz opinię o sobie na rynku? Doskonale wiedzą o tym liderzy, z którymi miałam okazję rozmawiać. Świadomość marki lidera to świadomość tego, kim jesteś, jaki jesteś i jak cenny jesteś dla innych, umiejętność nazywania i opowiadania – mówi Aleksandra Ślifirska.  

„Piękna. Pełna sztuki. Bo biznes kocha piękno i sztukę. Dlatego nie zaczynaj czytania tej książki od notatek. Raczej poszukaj wygodnego, pięknego fotela i usiądź z filiżanką kawy. Odpocznij. Życie jest takie piękne” – to opinia Henryki Bochniarz, prezydent organizacji pracodawców Konfederacja Lewiatan.

Książka to nie tylko opowieści topowych biznesowych liderów, ale także praktyczne ćwiczenia. 

Mam nadzieję, że „Rekiny…” staną się inspiracją do odnalezienia własnego stylu komunikacji w biznesie. Dlatego oddaję w ręce Czytelników nie tylko osobiste opowieści liderów biznesu o marce osobistej, ale także przykład praktycznych ćwiczeń z mojego autorskiego programu budowania wizerunku dla biznesowych przywódców Communication Quest, który jest ścieżką do odnalezienia swojego własnego stylu komunikacji w biznesie – podsumowuje Aleksandra Ślifirska. 

Książkę „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” można nabyć tutaj:

https://ksiegarnia.pwn.pl/Rekiny-biznesu-w-mediach,298484024,p.html