TiM S.A.

Wino, miłość i moda…

Czyli jak opowiedzieliśmy przekonująco prawdziwą historię, która zapadła w pamięci.

Zanim zaczęliśmy opowiadać historię kalifornijskiego wina poznaliśmy odpowiedzi na ważne pytania. Przeprowadziliśmy badania ankietowe, sondażowe, focusowe, a nawet metaforyczne.

Tak poznaliśmy kobiety – konsumentki wina, ich wiek i upodobania. Dowiedzieliśmy się jak bardzo kojarzą wino z sytuacją romantyczną. Wyniki badań zainteresowały media.

Dosłownie Oak View to dębowy widok…

ale dla nas i dla konsumentów – Oak View znaczy miłość.

Przeszkoda w promocji alkoholu, czyli restrykcyjna ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, uruchomiła naszą kreatywność. Strategię komunikacji oparliśmy na nieszablonowych rozwiązaniach komunikacyjnych wzbudzających emocje w grupie docelowej.

Sfeminizowaliśmy więc naszą opowieść o Oak View, a mało znana dotąd marka zagościła na dobre na stołach weselnych. Nie przeszkodził nam w tym poważny konkurent o niezachwianej pozycji – Carlo Rossi.

Oak View stało się partnerem prestiżowych wydarzeń świata fashion

Osadzając markę Oak View w kontekście ślubów i mody stworzyliśmy jej osobowość. Przekonaliśmy konsumentów i ambasadorów, że relatywnie niska cena może iść w parze z dobrą jakością.

Podczas Cracov Fashion Square, które zgromadziło 100 gości, celebryci, influencerzy i projektanci sączyli Oak View, celebrując sukces polskiej mody. O partnerze wydarzenia Oak View pisały ulubione przez konsumentki topowe magazyny kolorowe: Twój Styl, Pani, Show, Grazia.

 

Nie przestaliśmy dociekać prawdy i wzbudziliśmy kontrowersje

W kolejnym spektakularnym badaniu zapytaliśmy nowożeńców co sądzą o przysiędze ślubnej. Okazało się, że mężczyźni chętnie  usnęliby z niej fragment o “przysięganiu wierności”, a kobiety “o byciu z drugą osobą do grobowej deski”. Wyniki badania zaintrygowały czołowe ogólnoinformacyjne i kobiece media: Wyborcza.pl, Onet.pl, Interia.pl, Dziennik.pl.

Przypomnieliśmy bajkę o Kopciuszku i spełniliśmy marzenie o idealnej sukni ślubnej. Do kolejnego projektu zaprosiliśmy uznaną w świecie kreatorkę mody.

W konkursie: Zaprojektuj suknię ślubną z Natashą Pavluchenko wzięły udział przyszłe panny młode, miłośniczki mody. Materiały o konkursie, porady stylistki i projektantki – ambasadorki projektu Oak View opublikował Magazyn Cosmopolitan.pl

Niestandardowe działania, spójny design i komunikacja poprzez wartości odpowiednio dobranymi kanałami złożyły się PR produktowy. Oak view znaczy miłość… pozostanie z marką, którą stworzyliśmy od nowa.