TiM S.A.

Lutzville – smak sukcesu

Blask świateł, scena, głosy aktorów, goście sączący wino z kieliszków, magiczny nastrój…

Premiera spektaklu teatralnego? Nie. To kreatywny launch marki winiarskiej, która jesienią 2016 wkroczyła na scenę polskiego rynku. Jesteście ciekawi skąd? Z samego południa Afryki, by zadebiutować na deskach warszawskiego Teatru Kamienica w ramach Festiwalu Wina. Taki był początek naszej przygody z komunikacją walorów wina Lutzville.

Mówią, że naturalnym środowiskiem dla wina jest sztuka. Dowodzą o tym Shakespeare’owskie dzieła i Vermeer’owskie płótna.  A sztuka jak wiadomo potrzebuje publiczności, w przypadku Lutzville’a – konsumentów poszukujących nowych kierunków także w kontekście nowych smaków, ale i osobistych wartości.

W RPA- kraju producenta wina Lutzville, słynącego z pięknych diamentów – sztuka to styl życia. Rodowici mieszkańcy południowej Afryki są jej miłośnikami. Ten fakt zainspirował nas do stworzenia strategii komunikacji, w której „odegrała” ona pierwsze skrzypce.

Wchodząc w świat muzyki, teatru, opery, architektury, designu, mody i biznesu, tworzyliśmy historię produktową o winie Lutzville.  Zastanawiacie się pewnie, co łączy te dziedziny?

Sukces.
To właśnie on stał się wspólnym mianownikiem naszej opowieści o marce.

Wino lubi dobre towarzystwo. Nie tylko kulinarne, ale te artystyczne także. Nie bez powodu komunikacja o produkcie zaczęła się huczną premierą teatralną. Debiut produktu został zapowiedziany w dzienniku RZECZPOSPOLITA i zrelacjonowany przez  prestiżowy magazyn Wino, który wyróżnił na swoich łamach markę Lutzville w kategorii: Jakość vs. cena.

Marka z dumą gościła na największych festiwalach muzycznych, premierach oper i spektakli. Podbiła kubki smakowe jazzmanów, aktorów, malarzy, architektów i tysięcy gości.  Lutzville stał się także partnerem renomowanej gali biznesowej: 200 firm WPROST, a także zainspirował swoim smakiem młodych designerów, którzy tworzyli autorskie projekty winiarskich stojaków w ramach facebook’owego konkursu.

Razem z Lutzvillem wkroczyliśmy także w świat mody, kreując lifestyle’owy projekt na metamorfozę męskiego wizerunku. Pod okiem kamery i aparatu opowiedzieliśmy historię laureata konkursu social medialnego, który chciał przejść wyjątkową zmianę. Wydarzeniu partnerowały marka Recman i Barber Chop-Hop, a patronat nad projektem objął prestiżowy męski magazyn LOGO, w którym ukazała się relacja prasowa.

Stworzyliśmy nieszablonową i spójną komunikację budującą sukces marki Lutzville.  Dotarliśmy do ludzi, którzy poczuli więź z osobowością marki i zaprzyjaźnili się z nią.

Bo w gruncie rzeczy każdy sukces – miło uczcić kieliszkiem wina. Prawda?