fbpx

PR KORPORACYJNY

PR potrzebuje wyrzucenia słowa „wizerunek”

Paradoks czy zamierzony zabieg precyzyjnie wcelowany w oczekiwania współczesnych liderów biznesu? Tylko autentyczni liderzy osiągają w komunikacji i biznesie ponadprzeciętne efekty. I nie wynika to z tzw. kreowania wizerunku, ale bycia sobą i budowania autentycznej komunikacji lidera, opartej o jego prawdziwe zasoby. Paradoksalnie właśnie to przekłada się na dobry PR organizacji.

Z artykułu dowiesz się:

  • Co wyróżnia KOBOLD. na rynku
  • Dlaczego zarządzanie relacjami i budowanie reputacji jest ważne
  • Co wpływa na to, że PR organizacji na zewnątrz staje się efektywniejszy

KOBOLD, od 12 lat na rynku, wyrzuca  z nazwy PR, a z języka oferty słowo wizerunek i podkreśla to swoim rebrandingiem.

– Komunikacja spełnia kluczową rolę w rozwoju liderów i organizacji. Do tego przedsiębiorcy bardzo często nie rozumieją znaczenia PR, mylą go z promocją i marketingiem, tymczasem zarządzanie relacjami i budowanie reputacji to najważniejszy czynnik sukcesu w świecie permanentnej zmiany. Momentem, kiedy liderzy przekonują się o tym na własnej skórze, są kryzysy – mówi Aleksandra Ślifirska, prezeska KOBOLD.

Dowiedz się więcej, przeczytaj tekst:Jak komunikować strategię firmy pracownikom, aby dowozili wyniki?

Bycie strategicznym partnerem dla zarządów w obszarze komunikacji to zapewnienie, że dana firma uzyska z relacji pożądany kapitał w postaci lojalnych klientów, wartościowych partnerów i rozumiejących cel pracowników.

– Wyróżnia nas – oprócz konsultingu i wdrożeń projektów i kampanii – kształtowanie komunikacji liderów firm. Kiedy kształtujemy ich komunikację, PR firmy na zewnątrz staje się efektywniejszy, ponieważ liderzy świadomi swojego komunikatu rynkowego i narzędzi potrafią lepiej budować obraz swojej organizacji  – mówi Ślifirska, autorka książki „Medialne lwy dla rekinów biznesu”, a także ekspertka ICAN Institute, polskiego wydawcy Harvard Business Review.

Ewolucja brandu jest symboliczna, a jego forma podąża za nową funkcją. Kobold Public Relations to teraz KOBOLD.

– Firma stała się strategicznym partnerem dla zarządów w komunikacji biznesowej, co oznacza, że towarzyszy firmom na każdym etapie ich funkcjonowania. Dla zarządów to cenna pomoc, eksperckie, niezależne spojrzenie z boku na organizację, przez pryzmat jej procesów i celów – mówi Iwona Krzyżowska, communication business partner w KOBOLD., strateg komunikacji korporacyjnej.

Dowiedz się więcej, przeczytaj tekst: Komunikacja lidera. Jak robić to skutecznie?

Postawiona kropka na końcu ma nie pozostawiać miejsca na wątpliwości. Kiedy lider stwierdzi, że w jego organizacja posiada potrzeby związane z poprawą, projektowaniem oraz prowadzeniem efektywnej  komunikacji, odpowiedź ma nasunąć się sama – KOBOLD.

W KOBOLD. rozumiemy co jest istotą komunikacji w organizacjach. Od 15 lat zajmujemy się strategicznym konsultingiem w obszarze komunikacji i relacji dla liderów, firm i organizacji. Poznaj naszą ofertę. Skontaktuj się z nami już dziś: kontakt@koboldpr.pl. 

ZapiszZapiszZapiszZapisz

ZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapisz

ZapiszZapisz

Aleksandra Ślifirska

Strateg komunikacji z 15-letnim doświadczeniem