Szkolenia

Unikalna wiedza biznesowa

12 lat doświadczeń w procesach mających przynieść poprawę komunikacji w przedsiębiorstwach, przełożyło się na bazę unikalnej wiedzy biznesowej, którą dzielimy się z biznesem podczas programów rozwojowych i warsztatów.

Co nas wyróżnia?

Bogata baza case study z naszych wdrożeń i procesów dotyczących strategii komunikacji organizacji, jej liderów i kluczowych menedżerów. Uczestnicy rozwiązują konkretne case’y, dzielą się doświadczeniami, kończąc szkolenie przynoszą do firm konkretne rozwiązania. Szkolimy zarówno grupy, jak i osoby indywidualne. Współpracujemy także z ICAN Institute, polskim wydawcą Harvard Business Review.

Tożsamość marki

Projektowanie procesów komunikacji w firmie.

Projektowanie tożsamości organizacji: misji, wizji i wartości w organizacji jako element budowania przewagi konkurencyjnej.

PR produktowy

Zarządzanie marką produktów przez wartości

Personal branding

Strategia personal branding – szkolenia i coachingi.

Budowanie reputacji osobistej jako element komunikacji lidera.

Program CQ – komunikacja marki osobistej (aktywa niematerialne).

Komunikacja kryzysowa

Zarządzanie komunikacją kryzysową.

Zarządzanie wizerunkiem CEO w czasie kryzysu.

Budowanie sztabów antykryzysowych.

Tworzenie scenariuszy antykryzysowych w organizacji.

Komunikacja w organizacji

Zarządzanie relacjami w zespole oraz komunikacja ze współpracownikami.

Komunikacja spółek w restrukturyzacji/upadłości/fuzji.

Komuniacja medialna

Budowanie relacji z mediami jako element budowania przewagi konkurencyjnej i stymulowanie sprzedaży.

Wystąpienia medialne dla menadżerów: praca z makietą i technika scen balkonowych.

Tworzenie medialnych profili eksperckich dla liderów biznesu.

Komunikacja w grupie pracowniczej

Efektywne porozumiewanie się w grupie pracowniczej.

Rozwiązywanie konfliktów w grupie.

Efektywna komunikacja interpersonalna.

Employer branding

Współpraca międzywydziałowa w firmie przynosząca celowy kapitał ludzki.