PR kryzysowy
Twoja tajna broń w sytuacjach kryzysowych. Z kryzysami problem mają tylko Ci, którzy nie doceniają relacji. A o relacje właśnie – w czasie kryzysu powinni Państwo zadbać szczególnie. Śmierć pacjenta w klinice, pikiety Związków Zawodowych w zakładach produkcyjnych, blokowanie inwestycji przez ekologów – czy któraś z tych sytuacji dotyczy Państwa firmy? Analizujemy sytuację i przepływ informacji, następnie tworzymy rozwiązanie oraz planujemy komunikację, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Na koniec ją wdrażamy i prowadzimy według skrupulatnie określonego planu.
Porozmawiajmy o tym, jak możemy wesprzeć Twoją firmę podczas kryzysu
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Analizujemy sytuację i przepływ informacji, następnie tworzymy rozwiązanie oraz planujemy komunikację, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Na koniec ją wdrażamy i prowadzimy według skrupulatnie określonego planu.
Powoływanie i prowadzenie sztabów antykryzysowych
Sztaby kryzysowe powinny być powoływane natychmiast po zaistnieniu sytuacji kryzysowej. W ich składzie powinny znaleźć się osoby, które mają wiedzę o firmie, odpowiednie narzędzia do jej kontrolowania oraz są odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Relacje z interesariuszami
Przejrzysta i klarowna polityka komunikacyjna pozwala ograniczyć ryzyko biznesowe. Ważne aby wszyscy kluczowi interesariusze firmy zostali należycie poinformowani bezpośrednio przez organizację. Pomożemy Ci w tym procesie.
Opracowywanie potencjalnych ryzyk komunikacyjnych
To jedno z kluczowych zadań, które stoi przed sztabem kryzysowym, przewidywanie zagrożeń oraz przygotowanie scenariuszy działania. Ważne abyśmy podczas pracy zidentyfikowali wszelkie fakty i dane, które pozwolą na skuteczne planowanie.
Dokumenty Q&A
Istotnym elementem PR kryzysowego jest ujednolicenie komunikacji i stworzenie dokumentu, który pozwoli zarządzać spójnością komunikatów kierowanych do mediów i interesariuszy firmy.
Relacje z mediami
Ten element powinien być jednym ze stałych działań firmy. Dzięki naszemu doświadczeniu i zbudowanym przez lata relacjom, dobrze zorganizujemy proces przekazywania informacji mediom i przygotujemy rzeczników prasowych.