Personal branding
Myśl o sobie jak o firmie, musisz stworzyć swoją własną wizję, misję i cel. Właśnie w tym Ci pomożemy.
Od lat pomagamy liderom biznesu. Porozmawiaj z nami o budowaniu marki osobistej
Warsztaty dla zarządów i top menedżerów
Spotkaj się z nami na indywidualnych szkoleniach, które pozwolą na maksymalne wykorzystanie naszej wiedzy i doświadczenia do budowaniu autorytetów liderów biznesu.
Personal branding i zarządzanie karierą
Persnonal branding jest ważny bez względu na branżę, doświadczenie i Twoją pozycję w firmie. Twoje działanie i kariera muszą być spójne z Twoimi wartościami. Opracujemy wspólnie z Tobą właściwy plan.
Shadowing
czestniczymy w spotkaniach lidera obserwując jego styl komunikacji. Raport powstały po analizie zachowań i stylu komunikacji lidera kończy się rekomendacjami co do korekt w budowaniu jego przywództwa i komunikacji osobistej, co przekłada się na efektywność osobistą i psychiczną odporność.
Prowadzenie komunikacji opartej na eksponowaniu doświadczenia
Przygotowanie do Power Speech
Projektujemy energetyczne wykłady wpływające na postawy załogi i inspirujące do działania. Program power speech ustalamy na zamówienie klienta, po wnikliwej analizie obecnego kontekstu biznesowego.
Ochrona wizerunku i odbudowa reputacji
W takich przypadkach konieczne są jak najszybsze sprofilowane działania z obszaru mentoringu reputacyjnego. Pozwolą one na:
- przygotowanie się członków zarządu do ewentualnego ataku publicznego (zła prasa, czarny PR, szkalowanie, opiniowanie), mające na celu zdyskredytowanie go na docelowym rynku i uniemożliwienie bycia ekspertem w obszarze dotychczasowego działania (scenariusze antykryzysowe, oświadczenia, wywiady, Q&A)
- publikowanie korzystnych orzeczeń i pozycjonowanie członka zarządu w mediach
- zapewnienie szybkiego wejścia na rynek konsultingu i doradztwa zgodnie z preferencjami
Strategia personal branding i budowanie zasięgu eksperta
to szereg działań, dzięki którym Twój wizerunek będzie rozpoznawalny na rynku:
- stworzenie profilu eksperta i zakomunikowanie go grupom potencjalnym nabywców (media, wydarzenia branżowe, networking, portale profesjonalistów
- zbudowanie relacji z pełną grupą interesariuszy członka zarządu.
- określanie ryzyk wizerunkowych w procesach komunikacji lidera
- personal branding i zarzadzanie karierą.