Leadership i kultura organizacyjna
Rozumiemy co jest istotą komunikacji w organizacjach. Od 15 lat zajmujemy się strategicznym konsultingiem w obszarze komunikacji i relacji dla liderów, firm i organizacji.
Zaangażuj nas do opracowania skutecznych kampanii komunikacyjnych, planów komunikacji dopasowanych do Twojej organizacji lub zaproś nas do przeprowadzenia dedykowanych warsztatów.
Opracowywanie i wdrażanie Leadership Standards
Pierwsze kroki naszej pracy kierujemy ku wartościom. To one leżą u podstaw standardów przywództwa i zarządzania. Są one integralną częścią naszych praktyk i od nich zaczynamy pracę nad Leadership Standards.
Doradztwo z obszaru strategicznych komunikatów CEO i top managementu do pracowników
Konsultujemy wystąpienia wewnętrzne liderów i menedżerów, tworzymy treści kluczowych expose i komunikatów w zmianie. Przygotowujemy spotkania w formule osobistej i online.
Procesowanie kultury organizacyjnej (misja, wizja, wartości)
Warsztaty wewnętrzne definiujące misję firmy (prawdziwa północ), wizję (cel) oraz wartości – zbiór zachowań i norm przekładających się na styl przywództwa i współdziałania w organizacji. Kultura organizacyjna to przewaga konkurencyjna organizacji i dźwignia w czasach złożoności.
Kultura organizacyjna w procesach komunikacji liderów
Tworząc plan komunikacji liderów i kształtując ich personal branding dbamy, aby ich komunikacja wewnątrz firmy oraz na zewnątrz była spójna, angażowała zespoły i rozwijała innowacje, dzięki odpowiednim postawom. Umiejętne komunikowanie misji i wartości to element przywództwa przyszłości. Wprowadzamy przekazy o niej do systematycznej komunikacji lidera z ludźmi i social mediów lidera.
Kultura organizacyjna jako spoiwo w działaniach employer brandingowych
Kampanie employer brandingowe są efektem dobrze zaplanowanych działań wewnątrz organizacji. Tworzymy plany komunikacji tworząc zgodny z kulturą organizacyjną wizerunek pracodawcy.
Employer branding
Budujemy strategie employer brandingowe wpływające na wizerunek pracodawcy, komunikujemy kulturę organizacyjną i bierzemy udział w warsztatach mających na celu określenie zadań organizacji wynikających z komunikowania firmy jako rozwojowego miejsca pracy dla różnych pokoleń. Zobacz jak pracowaliśmy z IKEA