Komunikacja w zmianie
Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana. Czy Ty i Twoja firma jesteście na nią przygotowani?
Komunikacja w firmie jest kluczowa, szczególnie w obliczu nadchodzących zmian. Na szczęście masz nas. Pomożemy Ci
Wybór grup interesariuszy i diagnoza ich potrzeb
Człowiek naturalnie traktuje każdą zmianę jak stratę a w obliczu nieznanego pojawia się strach. Warto zapanować nad tym zjawiskiem. Zdiagnozujemy dla Ciebie kluczowych interesariuszy Twojej firmy i przeprowadzimy diagnozę ich potrzeb.
Prowadzenie bieżącego planu komunikacji
Podczas przeprowadzania zmian ma to kluczowe znaczenie, to Twój zespół i Twoja firma jest odpowiedzialna za komunikację, nie warto zostawiać tego procesu bez kontroli.
Sporządzanie dokumentów i prezentacji opartych na wyodrębnionych w strategii przekazach wynikających ze zmiany
Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, zarówno w kwestii treści jak również wizualnie, każdy komunikat ma znaczenie. Przy współpracy z Tobą przygotujemy całą komunikację dla wszystkich kanałów.
Powoływanie zespołów zarządzania zmianą i koordynacja ich prac
Wesprzemy Cię w tworzeniu zespołu zarządzania zmianą od strony komunikacji, to nie jest tylko zadanie dla lidera, ale dla całej kadry kierowniczej, która musi mówić jednym głosem.
Kontakty z mediami
Ten element powinien być jednym ze stałych działań firmy. Dzięki naszemu doświadczeniu i zbudowanym przez lata relacjom, dobrze zorganizujemy proces przekazywania informacji mediom i przygotujemy rzeczników prasowych.
Prowadzenie procesów sukcesyjnych, restrukturyzacyjnych, upadłościowych oraz fuzji.
Zapewniamy profesjonalne wsparcie naszego zespołu doradców, który zapoznając się z sytuacją firmy, a także celami biznesowymi, zapewni odpowiednią pomoc i przeprowadzi organizację przez proces zmian krok po kroku.