O nas

Sztuka komunikacji
sztuką biznesu

Skuteczność i nieszablonowe podejście do klienta to nasza dewiza.

Kobold

Doświadczenie

Wywodzimy się z agencji public relations, która w pierwszych latach istnienia, specjalizowała się w kampaniach informacyjnych, lobbingowych i wizerunkowych dla biznesu.
Naszą misją jest twórcza i efektywna komunikacja, gwarantująca realizację celów, otwarcie na nowe perspektywy i wyznaczanie nowych horyzontów.

Wartości, którymi kierujemy się na co dzień to:

  • Partnerstwo – dla naszych klientów zawsze jesteśmy partnerem. Ta strategia sprawdza się od kilkunastu lat
  • Skuteczność – osiągamy zamierzone cele
  • Otwartość – w komunikacji stawiamy na szczerość
  • Odwaga – nie boimy się wyzwań i trudnych tematów
  • Oryginalność – nie chodzimy utartymi szlakami.

Współpraca

Dla Ciebie

Tworzymy strategiczną komunikację która zmienia biznes. Poprawiamy relacje klientów z otoczeniem, co przekłada się na wzrost sprzedaży, znajomość marki i pozytywne doświadczenia intersariuszy.

Pracujesz z nami, bo chcesz osiągnąć sukces, być lepszy dla swoich klientów, pracowników i otoczenia. Żeby się zmienić, musisz poznać prawdę. Dociekamy jej za wszelką cenę – powiemy Ci dokładnie co mówią i myślą o Twoim biznesie, a nie to co Tobie się wydaje. Jesteśmy skuteczni w działaniach i zapewnimy Ci najwyższy poziom obsługi.

Ludzie

Zespół ekspertów

Kobold tworzy grupa doświadczonych doradców i konsultantów, zarządzających procesami komunikacji w organizacjach w Polsce i za granicą. Na czele zespołu stoją:

Aleksandra Ślifirska

Managing Director

Strateg komunikacji, trenerka. Ekspertka  związana z ICAN Institute, wydawcy polskiego  Harvard Business Review. Autorka dwóch książek rozwojowych dla liderów biznesu: „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów” oraz „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”. „Medialne lwy…” zostały opublikowane w 2014 roku. Zawierają ekskluzywne wywiady z topowymi polskimi dziennikarzami na temat ich doświadczeń w rozmowach z elitą polskiego biznesu. „Rekiny biznesu …” wydane w 2016 roku to z kolei wywiady z CEO o ich doświadczeniach w komunikacji. Obydwie książki to wgląd w relacje międzyludzkie w biznesie i tworzenie własnej marki.

Szkoli i inspiruje  liderów biznesu w trzech obszarach: marki osobistej, komunikacji liderów w organizacji oraz komunikacji medialnej, w tym wystąpień publicznych. Prowadzi autorski program rozwojowy CQ (Comminication Quest).

 

Iwona Krzyżowska

Communication Business Partner

Strateg komunikacji korporacyjnej, ekspert zrównoważonego biznesu (CSR). Prowadzone przez nią projekty dwukrotnie zostały nagrodzone tytułem Dobrej Praktyki Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Posiada doświadczenie wynikające z kilkunastu lat pracy w międzynarodowych organizacjach na stanowisku dyrektora komunikacji. Pełniła funkcje w organach zarządczych i nadzorczych spółek handlowych.

Doradza organizacjom w budowaniu ich tożsamości, kreowaniu wizerunku ( w tym employer branding) zarządzaniu komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną.

Tworzy strategie i polityki zrównoważonego biznesu oraz raporty niefinansowe. W zakresie public relations współpracuje także z sektorem organizacji pozarządowych,  w tym z fundacjami.

Klienci

Marki, które nam zaufały

Porozmawiaj z nami