fbpx

O nas

Sztuka komunikacji
sztuką biznesu

Jesteśmy grupą doświadczonych konsultantów biznesu, a kluczową wartością jest dla nas skuteczność i realizacja celów naszego klienta.

Doświadczenie

Wywodzimy się z agencji public relations, która w pierwszych latach istnienia, specjalizowała się w kampaniach informacyjnych, lobbingowych i wizerunkowych dla biznesu.

Misja

Misją KOBOLD. jest budowanie relacji między ludźmi, które są podstawą dobrego życia, a w biznesie fundamentem rozwoju i dobrej marki.

  1. Pracując dla firm jako konsultanci przede wszystkim dbamy o relacje naszych Klientów z ich grupą interesariuszy. Dbamy o jakość tych relacji na każdym poziomie oraz potrafimy przełożyć ich wagę i znaczenie na biznes klienta. Potrafimy o tym mówić, uzasadniając podejmowane działania i realizując projekty.
  2. Relacje, które tworzymy, i które budujemy, są postawą dobrego życia: naszego Klienta, bo ma poczucie rozwoju, i naszego, bo mamy satysfakcję z naszej pracy i kolejnych Klientów, którzy dołączają drogą rekomendacji. Dobre życie rozumiemy także jako pracę z ciekawymi, inspirującymi ludźmi, którzy oddają nam pozytywną energię i dzięki którym my także możemy się rozwijać.
  3. Nasza misja mówi o tym, że relacje są fundamentem rozwoju, i jest tak nie tylko w biznesie, ale i w życiu. Relacje, które tworzymy i budujemy, pozwalają naszym klientom budować markę, która stanowi wyróżnik konkurencyjny i pozwala nawiązywać trwałe więzi z ich interesariuszami.
  4. Dobre relacje tworzymy także we wzajemnej współpracy poprzez oczekiwanie od siebie najwyższej jakości, dbałość o standardy KOBOLD. oraz szczery i otwarty feedback.

Zwinność

Na pierwszym miejscu stawiamy na zwinność. W czasach ciągłych zmian tworzymy one page strategy, którą aktualizujemy na bieżąco.

Dopasowujemy narzędzia i rozwiązania adekwatnie do rozwoju organizacji.

Stale mierzymy efekty i redefiniujemy zadania.

Zespół ekspertów

Kobold tworzy grupa doświadczonych doradców i konsultantów, zarządzających procesami komunikacji w organizacjach w Polsce i za granicą. Na czele zespołu stoją:

Aleksandra Ślifirska

Strateg komunikacji z 15-letnim doświadczeniem. Jej głównym obszarem jest personal brandng liderów biznesu i komunikacja w zmianie. Doświadczenie zdobywała m.in. prowadząc komunikację procesu likwidacyjnego największej sieci pożyczkowej w Polsce.

Jest autorką dwóch książek: „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów” oraz „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”. „Medialne lwy…” zostały opublikowane w 2014 roku. Zawierają ekskluzywne wywiady z topowymi polskimi dziennikarzami na temat ich doświadczeń w rozmowach z elitą polskiego biznesu. „Rekiny biznesu …” wydane w 2016 roku to z kolei wywiady z CEO o ich doświadczeniach w komunikacji. Obydwie książki to wgląd w relacje międzyludzkie w biznesie i tworzenie własnej marki.

Liderów biznesu trenuje w ICAN Institute, polskim wydawcy Harvard Business Review.

 

Jakub Marcjasz

Ekspert w obszarze relacji medialnych i zarządzania informacją. Wie jak wykorzystać media do realizacji celów biznesowych naszych partnerów.

Jakub odpowiada także za tworzenie i funkcjonowanie planów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej  w organizacjach. W procesach personal brandingowych odpowiada za lokowanie naszych Klientów w mediach zgodnie z kierunkiem strategii.

Iwona Krzyżowska

Ekspertka komunikacji biznesowej i specjalistka ds. zrównoważonego biznesu (CSR, ESG)

Posiada 20 – letnie doświadczenie zawodowe wynikające z pracy w międzynarodowych organizacjach na stanowisku dyrektorki komunikacji i ze współpracy z przedsiębiorstwami różnych branż. Doradza organizacjom w budowaniu ich tożsamości, tworzeniu profesjonalnego wizerunku i zarządzaniu zmianą.

Specjalizuje się w projektach rozwojowych i inwestycyjnych w dziedzinie ochrony środowiska, energetyki i gospodarki odpadami. Z powodzeniem realizowała projekty we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego. Oddana idei zrównoważonego biznesu – doradza firmom jak łączyć cele biznesowe ze społeczną odpowiedzialnością. Tworzy strategie i polityki zrównoważonego biznesu.

Jej projekty dwukrotnie zostały nagrodzone tytułem Dobrej Praktyki Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Klienci

Marki, które nam zaufały

Porozmawiaj z nami