O nas
Sztuka komunikacji
sztuką biznesu
Jesteśmy grupą doświadczonych konsultantów biznesu, a kluczową wartością jest dla nas skuteczność i realizacja celów naszego klienta.
Doświadczenie
Wywodzimy się z agencji public relations, która w pierwszych latach istnienia, specjalizowała się w kampaniach informacyjnych, lobbingowych i wizerunkowych dla biznesu.
Misja
Misją KOBOLD. jest budowanie relacji między ludźmi, które są podstawą dobrego życia, a w biznesie fundamentem rozwoju i dobrej marki.
- Pracując dla firm jako konsultanci przede wszystkim dbamy o relacje naszych Klientów z ich grupą interesariuszy. Dbamy o jakość tych relacji na każdym poziomie oraz potrafimy przełożyć ich wagę i znaczenie na biznes klienta. Potrafimy o tym mówić, uzasadniając podejmowane działania i realizując projekty.
- Relacje, które tworzymy, i które budujemy, są postawą dobrego życia: naszego Klienta, bo ma poczucie rozwoju, i naszego, bo mamy satysfakcję z naszej pracy i kolejnych Klientów, którzy dołączają drogą rekomendacji. Dobre życie rozumiemy także jako pracę z ciekawymi, inspirującymi ludźmi, którzy oddają nam pozytywną energię i dzięki którym my także możemy się rozwijać.
- Nasza misja mówi o tym, że relacje są fundamentem rozwoju, i jest tak nie tylko w biznesie, ale i w życiu. Relacje, które tworzymy i budujemy, pozwalają naszym klientom budować markę, która stanowi wyróżnik konkurencyjny i pozwala nawiązywać trwałe więzi z ich interesariuszami.
- Dobre relacje tworzymy także we wzajemnej współpracy poprzez oczekiwanie od siebie najwyższej jakości, dbałość o standardy KOBOLD. oraz szczery i otwarty feedback.
Zwinność
Na pierwszym miejscu stawiamy na zwinność. W czasach ciągłych zmian tworzymy one page strategy, którą aktualizujemy na bieżąco.
Dopasowujemy narzędzia i rozwiązania adekwatnie do rozwoju organizacji.
Stale mierzymy efekty i redefiniujemy zadania.
Zespół ekspertów
Kobold tworzy grupa doświadczonych doradców i konsultantów, zarządzających procesami komunikacji w organizacjach w Polsce i za granicą. Na czele zespołu stoją:
Aleksandra Ślifirska
Strateg komunikacji z 15-letnim doświadczeniem. Jej głównym obszarem jest personal brandng liderów biznesu i komunikacja w zmianie. Doświadczenie zdobywała m.in. prowadząc komunikację procesu likwidacyjnego największej sieci pożyczkowej w Polsce.
Jest autorką dwóch książek: „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów” oraz „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”. „Medialne lwy…” zostały opublikowane w 2014 roku. Zawierają ekskluzywne wywiady z topowymi polskimi dziennikarzami na temat ich doświadczeń w rozmowach z elitą polskiego biznesu. „Rekiny biznesu …” wydane w 2016 roku to z kolei wywiady z CEO o ich doświadczeniach w komunikacji. Obydwie książki to wgląd w relacje międzyludzkie w biznesie i tworzenie własnej marki.
Liderów biznesu trenuje w ICAN Institute, polskim wydawcy Harvard Business Review.
Jakub Marcjasz
Ekspert w obszarze relacji medialnych i zarządzania informacją. Wie jak wykorzystać media do realizacji celów biznesowych naszych partnerów.
Jakub odpowiada także za tworzenie i funkcjonowanie planów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacjach. W procesach personal brandingowych odpowiada za lokowanie naszych Klientów w mediach zgodnie z kierunkiem strategii.
Iwona Krzyżowska
Ekspertka komunikacji biznesowej i specjalistka ds. zrównoważonego biznesu (CSR, ESG)
Posiada 20 – letnie doświadczenie zawodowe wynikające z pracy w międzynarodowych organizacjach na stanowisku dyrektorki komunikacji i ze współpracy z przedsiębiorstwami różnych branż. Doradza organizacjom w budowaniu ich tożsamości, tworzeniu profesjonalnego wizerunku i zarządzaniu zmianą.
Specjalizuje się w projektach rozwojowych i inwestycyjnych w dziedzinie ochrony środowiska, energetyki i gospodarki odpadami. Z powodzeniem realizowała projekty we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego. Oddana idei zrównoważonego biznesu – doradza firmom jak łączyć cele biznesowe ze społeczną odpowiedzialnością. Tworzy strategie i polityki zrównoważonego biznesu.
Jej projekty dwukrotnie zostały nagrodzone tytułem Dobrej Praktyki Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Klienci